A szövetség azokat a startupokat, mikro-, kis- és középvállalkozásokat, valamint az általuk megbízott ügynökségeket és szolgáltató cégeket díjazza, amelyek szakmailag profi és sikeres marketingprojekteket és kampányokat valósítottak, valósítanak meg.
Egy jó kkv marketingtevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék, vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre. „A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy a díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a kkv-k egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét. Hiszen
egy jó marketingtevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban az ország gazdaságára”
– nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.
Kilenc kategóriában
Tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok kategóriákban lehet nevezni.
Kitétel még, hogy 2014. január és 2015. szeptember között megvalósult projekteket várnak.
Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több gyémánt elismerést is szerezhet.
A pályázatok szakmai zsűri értékeli, és ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A „marketing gyémánt” díjak, védjegyek kategóriánkénti odaítélését követően dől el, hogy melyik vállalkozás lesz a „Az év marketingpartnere 2015” és melyik a „Az év marketingaktív Vállalkozása 2015”. Október 16-ig lehet nevezni, további információ a pályázat weboldalán olvasható.