Októberi számában a legmenőbb márkákat listázza a Forbes magazin. A lista első helyén a SZIGET végzett, amely a Forbes szerint habár évtizedes történelemmel rendelkezik, mégis képes meg-megújulni. Sőt, mára Magyarország szociokulturális életének szerves része lett. A SZIGET 2014-ben 351 millió forintos eredményt realizált.
Sokan beszélnek róla, azonban Magyarországon nem használják sokan, mégis, a világsiker jó helyezést hozott a Prezinek. A San Franciscóban is irodát működtető magyar cég ezüstérmes lett a Forbes listáján. Harmadik helyen végzett a BP Clothing/BDPST, amely a budapesti lokálpatriotizmusra építve hozta létre ruhamárkáját, ma már az Akváriumba járó fővárosi fiatalok körében az egyik legnépszerűbb márka sapka, póló, trikó és más vonalon.
Negyedik helyre egy újabb IT-cég, a USTREAM futott be, ötödik helyen a saját tejívót fejlesztett Cserpes Sajtműhely futott be, ezzel megelőzve a régió vezető fapados légitársaságát, a magyar alapítású WizzAirt, amely hatodik lett.
A listára egyaránt felkerültek kulturális márkák, mint a Művészetek Palotája (7.) és a Budapesti Fesztiválzenekar (8.) és több évtizedes múltra visszatekintő retromárkák, mint a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal.
A márkalistát a szerkesztőség tagjai és felkért szakértők állították össze. Bár a legjobbak között nem egy ma már nincs magyar kézben, a rangsor összeállításánál ez nem volt kizáró ok.