Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője azt mondta,
az új tulajdonos 50,8 százalékos részesedést szerzett.
Az ügyletet még a Gazdasági Versenyhivatalnak jóvá kell hagynia. A világ egyik legjelentősebb bútorkereskedelmi cége, a Steinhoff International Holding vállalatcsoport a befektetés mellett tőkeemelést is tervez. A legnagyobb magyar internetes kereskedést továbbra is a jelenlegi vezérigazgató és menedzsmentje irányítja majd.
Az Extrem Digitalnak Magyarországon 13 offline üzlete is van, és további hat országban vannak jelen. A Steinhoff csoporté egyébként a Kika is.
Az Extreme Digital brand marad a hazai és a külpiacon is, viszont a stratégiai partnerségük részeként bővíti portfólióját. Eddig termékeinek 80 százalékát műszaki cikkek tették ki, ezután bútorokkal és lakberendezési termékekkel is foglalkoznak majd. A vállalat piacelemzései szerint
robbanás előtt áll a lakberendezési termékek online értékesítése a hazai piacon.
A tulajdonosi változások mellett egy másik nagy bejelentéssel is készült Várkonyi: hosszú hetek találgatása után kiderült, hogy november 20-án rendezik a hazai Black Friday-t, egy héttel korábban, mint az Egyesült Államokban.
Az idei Fekete Péntekre már bővített portfólióval készül az Extreme Digital, és a tavalyi durva rendszerhibákat idén szeretnék elkerülni, így ötször nagyobb szerverkapacitással készülnek a napra.