A legendás üzletember gondolatai magyarul, e-könyvben

Vágólapra másolva!
Először olvashatjuk magyar nyelven David Ogilvy még ma is érvényes gondolatait és néhány kiemelkedő, legendás kampányát elektronikus könyv formájában. Csörghe Ádám marketing szakember „A Nagy Ötlet – 21 Marketing Mantra, a XXI. sz. Marketingesének, David Ogilvytől" című műve olyan idézeteket, mantrákat, marketingkommunikációs és menedzsment elveket tartalmaz, melyek még mindig inspirációval és aktualitással szolgálnak a mai reklámszakemberek számára is.
Vágólapra másolva!

Csörghe könyvének alapjául két Ogilvy-vel készült filmfelvétel szolgált: az 1977-es, „Beszélgetés a reklámról, David Ogilvy-vel", és az 1981-es „A touffou-i panoráma", melyet a reklámszakember szakmai végrendeletének is tekintett.

Az interjúkra épülő kiadvány részletesen bemutatja Ogilvy erős márka fókuszú, márka építő gondolkodásmódját,

amely még ma is jól jellemzi az általa közel 70 éve alapított Ogilvy & Mather reklámügynökséget. A könyv tartalmát szakmailag az O&M budapesti irodájának vezetője, Sályi Réka lektorálta.

A szakma lényege

Csörghe Ádám örökérvényű Ogilvy idézetek mentén rendszerezi a reklámszakember marketingkommunikációs elveit és nagy ötleteit, melyeket David a szakma lényegének tekintett, olyan témákat érintve, mint a kreativitás fogalma, a piackutatás fontossága,

a pozicionálás művészete, a márka imázs építése, a sikeres meggyőzés titka vagy a hatékony reklámszövegírás alapelvei.

Mindezeket, és a nagy ötletek megszületését elősegítő 10 aranyszabályt Ogilvy híres kampányain keresztül ismerhetjük meg, melyekkel megalapozta a márkák nem ritkán több évtizedes sikerét.

A kampányok sikerességéhez vezető elvek és technikák még ma is jól alkalmazhatóak, így Csörghe Ádám könyve szinte kötelező olvasmánynak tekinthető minden marketinggel és reklámmal foglalkozó szakember számára.

A megihletett szerző

„David Ogilvyt méltán tekintik a reklámszakma atyjának. Öröksége a márka hosszú távú sikerét építő marketingkommunikációs elvek örökérvényű rendszerét, a nagy ötleteken alapuló zseniális kampányokat, a világ egyik legsikeresebb ügynökségét, és egy olyan személyes példát, illetve látásmódot foglal magába, amellyel

Nagy örömömre szolgál, hogy David gondolatait most egy olvasmányos, egyúttal praktikusan tömör formában, egyfajta „Ogilvy egypercesek" csokrával tárhatom a kollégák és érdeklődők elé, bízva abban, hogy a könyv őket is inspirálja majd a „nagy ötletekre" alapozott kampányok létrehozásában" – mondta Csörghe Ádám, a könyv szerzője.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!