Végzettsége szerint a két fiatal bölcsész és agrármérnök. Családi hitelből vágtak bele a vállalkozásba, amit azóta vissza is fizettek. Szántó Norbert elmondta, sokat kapott a Borhálótól: kiegyensúlyozott, állandó minőséget biztosít az üzleteknek,
nem kell logisztikával és adminisztrációval foglalkozniuk,
ahogy nem kellett a saját hibáikból tanulniuk sem. „A franchise nemcsak azt jelenti, hogy a központ nagy tételben, ezért jó áron vásárol, hanem azt is, hogy
gondoskodik a borok rendszeres bevizsgálásáról,
a friss palackozásról és a szállításról, így a vevő mindig ugyanazt a minőséget kapja, és ez független boltként nem tudnánk megoldani” – mondta Norbert.
Elek Márton, a Borháló ügyvezetője szerint a franchise rendszer biztos hátteret tud adni a kereskedőinek, de
a tagoknak maguknak kell megállniuk a helyüket a piacon.
Az, hogy a sashalmi üzlet több mint 1000 vevővel tud közvetlenül emailben kommunikálni, a bolttulajdonosok érdeme. „Sok mindent meg tudunk tanítani a kereskedőinknek, de végső soron rajtuk múlik, hogy mennyire lesznek sikeresek. Ehhez közvetlenség, jó hozzáállás,
kreativitás és vállalkozó szellem
szükséges" – így az ügyvezető.
Szántó Kitti elmondta, szinte hihetetlen, hogy fiatalon és kezdőként ők lettek a környék kedvenc borüzlete. A boltjuk
az Erzsébetligeti Színház beszállítója
a színház minden rendezvényéhez, a kerület összes valamirevaló eseményén részt vesznek.
Szántó Kitti arról is beszámolt, hogy a borügyi edukációt szívügyének tekinti, ezért rendszeresen kóstolókat tartanak, ahová olyan neves borászokat hívnak el, mint Takler András, Vincze Béla vagy Frittmann János. „A legjobban az tesz boldoggá, ha hölgyek jönnek be hozzánk vásárolni,receptekhez, alkalmakhoz keresnek bort, és aztán beszámolnak róla, hogy
a kifinomult vendégek is elégedettek voltak
– mondja. – Egy kicsit mi is hozzáteszünk a világ összboldogságához.”