Közösségi kalapozásba fogott egy kézműves sörmárka. A nevük The Order of Yoni – a jóni rendje. A jóni pedig nem más, mint az istennő-princípium szanszkritül, és konkrétan vaginát jelent. „Fedezd fel a nőiességet legtisztább formájában!” – szól a szlogen az Indiegogo kampányban.
A gyártó szigorú szűrőkörökön vizsgáztatott modelleket – azt nem árulják el, hányat –, majd több hónap kemény munkával megtalálták azt, aki szerintük a nőiességet, a természetes bájt, az ösztönt. Állításuk szerint szigorú mikrobiológiai technológiával zártak ki minden olyan baktériumot vagy vírust, amely rontaná a termék minőségét, így maradt a kiválasztott nő teljesen egészséges tejsavbaktérium-tenyészete.
„A sör titka a vaginájában rejlik” – hát ennyire őszinte marketinggel is ritkán találkozik az ember. A kampány célja 150 ezer euró – ebből eddig nagyon kevés teljesült, a támogatás rugalmas, 25 nap van hátra. Csak arról nem esik szó, hogy mire jó ez az egész.