A cégeknek és a termékfejlesztőknek folyamatos visszajelzésre van szükségük arról, megfelelnek-e a terveik a fogyasztó igényeinek. Sok tér nem marad a kísérletezgetésre, ha a termék nem találkozik a vásárló igényével, könnyen elfordulnak tőlük. Akkor azonnali, új és innovatív megoldásokkal kell felelni az új igényekre.
Az április 26-29 közötti Craft 2016 szoftverfejlesztői konferencián a Google, az Uber, a Facebook, a Twitter vagy a Soundcloud szakértőitől tanulhatunk a jövő trendjeiről. Az esemény, amelyet a Magyar Vasúttörténeti Parkban rendeznek meg, 19 workshopot, 24 meetupot és közel 90 előadót vonultat fel 6 színpadon. A közvetítést április 26-án 9 órától a Ustream oldalán követheti.
Ezek ígérkeznek a legizgalmasabb témáknak:
Dan North, programozó
Az igazán jó termékek és szolgáltatások olyan igényeket is képesek kiszolgálni melyekről nem is tudtuk, hogy léteznek. Egyszerűen annak köszönhetik sikerüket, hogy a magát a kérdésfelvetést újraértelmezik, ahogy az Uber tette azzal, hogy újraértelmezte a fuvarrendelés fogalmát.
Jeff Gothelf, a Lean UX című szakkönyv szerzője
2010-es indulásától a jelen hastegekkel borított Twitteréig az elmúlt 5 évben a Lean UX egy teljesen új perspektívát nyitott a termék- és szolgáltatásfejlesztés területén. A módszer feldarabolja a tervezési folyamatot, melybe szakemberek széles körét vonja be. A folyamatos tesztelésnek köszönhetően a visszajelzések gyorsan és minden résztvevőhöz egy időben érkeznek, így a validálási folyamat jóval gyorsabbá válik
John Allspaw, az Etsy CTO-ja
A szoftverfejlesztés tudománya mára nem csak számadatokon múlik, a kvantitatív elemzésen túl egyre fontosabbá válik a kvalitatív megközelítés is. John úgy gondolja, ideje komolyan vennünk a kvalitatív adatelemzés módszereit. Ahhoz, hogy a szoftverfejlesztés valóban a mérnöki munka alapja legyen, legalább annyi energiát kell fektetnünk a kvalitatív elemzésbe, mint a kvantitatív adatvizsgálatba.
Marty Cagan, Silicon Valley Product Group, korábban az eBay temék- és dizájnigazgatója
Amit a hatékony és sikeres termékfejlesztői csapatok máskép csinálnak. Az előadás a folyamatos vállalati megújulásról szól, és arról, milyen megkülönböztető jegyek jellemzik az igazán hatékony csapatokat.
A részletes program megtalálható a Craft konferencia honlapján.