Kevés magyar dizájncég ment akkorát, mint a Pikkpack
![Gulyás Sára, Pikkpack cipő, Kickstarter](https://cdn.origo.hu/2023/12/Do5Ajf62O04e8XzPo1Y_H-KyEd2N-3z5KA2q37PPmcM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVhZGFkYTE2MTk5NTRjOGQ4YzI3ZDNmYjVkZTQ1MzIz.webp)
Tavaly márciusban írtuk meg, hol tart a Pikkpack, a közösségi finanszírozással indult csináld magad cipő karrierje. A cikk azért kapta az Egy magyar startupper kalandjai a Kickstarteren címet, mert hazánkból közvetlenül nem lehet kampányt indítani a kalapozós oldalakon. A magyar dizájnereknek tehát kiemelten nehezített terepen kell boldogulniuk. De ha valakinek a Wired emeli ki a termékét, biztonsággal kijelenthetjük, sikerült.
A cikk – 6 cipő, amely kilóg a tömegből – valóban csak olyan termékekkel foglalkozik, amelyek lerúgják magukról az összes hagyományos jelzőt, de Sárié az egyetlen magyar darab a sorban, ráadásul a mezőny sem gyenge, az egyik kiemelt tétel az Adidas fejlesztése.
Mint ebben a blogposztban olvashatjuk, 2015 igen mozgalmas és eredményes év volt a dizájner életében. Új weboldalt és új kollekciót indítottak el, továbbléptek a fenntartható fejlődés felé a bőrt helyettesítő vegán alapanyaggal, megjelent a gumitalpas Pikkpack, megjelent a Pikkpack szandál, Sári és András összeházasodtak, Sárit a Glamour az év nőjének jelölte kiegészítőtervező kategóriában, a cipő több neves magazin címlapjára került és szakmai kiállításokra hívták meg – és ez még a lista fele sem.
Gratulálunk és szívből kívánjuk, hogy 2016-ban folytatódjon a sikerszéria!