Bőrdzsekit rántott a Fornetti

fornetti, redizájn, ffb, street food
Hódít a sztrítfúd
Vágólapra másolva!
A tudatos fogyasztókat megcélzó termékekkel, sajátmárkás üdítőkkel, felkapható szendvicsekkel és korszerű arculattal vár mindenkit a redizájnolt üzletében a Fornetti.
Vágólapra másolva!

Magyarország vezető fagyasztott pékárugyártója a Fornetti Food and Beverage üzletlánc első boltját a Ferenciek terén április elején nyitotta meg, de ez a típus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is.

Az FFB-üzletekben vadonatúj a BakeFitt termékcsalád, a helyben készített szendvicsek, sajátmárkás üdítők és kávé egészíti ki a már ismert péksütemények választékát.

Hódít a sztrítfúd Forrás: Fornetti

A cég úgy tervezi, üzletláncot épít a fővárosban és a vidéki nagyvárosokban.

Bánhidi Attila, a Fornetti ügyvezetője, kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta, hogy az FFB-üzlet koncepciója több műfajt tömörít, mintha egyszerre lenne gyorsétterem, szendvicsbár, pizzázó, pékség, low-carb bolt és kávézó. Az új üzlet már olyan modellben működik, amellyel a vállalatcsoport a nyugat-európai piacokon is erősíteni kívánja sajátmárkás jelenlétét.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!