A Word Tour by SIAL a napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenye, amelyen független szakértőkből álló szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a legkiválóbbakat.
Az idén a Cerbona új terméke is bekerült ebbe a világelitbe, így viselheti a SIAL Innovation Selection 2016 emblémát.
A Naponta Kft. az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, a müzlikből tíz százalékkal több fogyott.
A nemzetközi elismerés visszaigazolta a cég stratégiáját, ami egyre egészségesebb termékek kifejlesztésére koncentrál. Ez nem csupán világtrend, hanem a magyar fogyasztók igényeivel is találkozik - mondta Mészáros Tamás a Naponta Kft. ügyvezető igazgatója.
A nemzetközi elismerés utat nyithat a Cerbona számára, hogy a márka megjelenjen a nyugat-európai piacokon is. A székesfehérvári Naponta Kft. tavaly 3,2 milliárd forintos forgalmának az export már a 20 százalékát adta, és ezt az arányt tovább szeretné növelni.