A legnagyobb mértékben a háztartási nagy- és kisgépek eladása emelkedett, ezekben a kategóriákban 19,6, illetve 15,2 százalékos növekedést mért éves összevetésben a GfK.
A telekommunikációs termékek értékesítése 9,8 százalékkal nőtt. Ezen belül
az okostelefonok eladása kétszámjegyű növekedést mutatott,
míg a hagyományos telefonoké 31,8 százalékkal visszaesett.
A szórakoztató elektronikai szektorban 6,1 százalékos volt az értékbeli növekedés, amelynek hátterében továbbra is a LED televíziók eladásának - 11,4 százalékos - emelkedése állt.
Jelentősen visszaesett ugyanakkor a fotócikkek eladása,
17,4 százalékkal, valamint az információs technológiai termékeké is 14 százalékkal csökkent, utóbbiba tartoznak például a notebookok és a tabletek. Csökkent az irodatechnikai termékek - például a nyomtatók - értékesítése is, 7,5 százalékkal, a termékcsoporton belül csak a festékpatronok eladása tudott emelkedni.