Egyelőre Jenkins az egyetlen befektetője a vállalatnak, írja a Business Insider. Jobbkezét azonban nem bízta a véletlenre, Marc Allcock 25 éve mozog a szakmában, olyan intézményeknél dolgozott, mint a Barclays, a Lloyds, a Visa, a JPMorgan, a Credit Suisse vagy a UBS. A termékek a már megszokottak, jelzálogtól megtakarításokon át hitelkártyákig, de felhőalapú digitális platformon. A CEO-t 2015 júliusában eltávolították a Barclaystől, attól kezdve minden lehetséges fórumon a fintech előnyeiről beszélt, novemberben azt nyilatkozta, a bankszektor a saját Uber-pillanata küszöbén áll, és fájni fog.
A cég neve arra utal, hogy minden tízszer olyan, mint a hagyományos területen: a sebesség, az egyszerűség, a felhasználóbarát-faktor vonzereje. A csokiszavak az adatmodellezés és adatdizájn – de a felhasználó ebből annyit fog észrevenni, hogy itt egy pénzintézet, amelyik megérti az igényeit, és foglalkozik is velük. Az alapítók arra törekednek, hogy a szolgáltatás költséghatékony legyen, de magas minőségű, fair és átlátható. Az intutív felhasználói élmény a cél, ebben pedig eszköz a mesterséges intelligencia, a prediktív analízis, és a gyakori kérdésekre felkészült csetbot.