Az ÖRT (Önszabályozó Reklámtestület) alapításának huszadik évfordulóját ünnepelte tavaly. Az elismerés az alapítóknak és a tagoknak egy pozitív visszajelzés a felelős kommunikáció mint kategória, és az ÖRT mint szakmai szervezet sikeres márkaépítéséről.
Ez az elismerés egyúttal bizonyítja, hogy a szakma és a fogyasztók megítélése szerint is stabil és erős márkáról van szó.
Megyer Örs, az ÖRT elnöke azt mondta: "Nagy büszkeség ez számunkra, és meggyőződésem, hogy
ez nemcsak az ÖRT, hanem az egész reklámszakma közös sikere.
Ráadásul a két egymást követő évben elnyert elismerés (Business Superbrands 2015 és Kiváló Üzleti Márka MagyarBrands 2016) még nagyobb szó, még jobban megerősít minket abban, hogy jó úton járunk a márkaépítésünkben."
Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára szerint már az első alkalommal is nagyon örültek, de a MagyarBrands díjnak még jobban: "Azon kívül, hogy
az ÖRT alapítása huszadik évfordulójának évében kaptuk, de ráadásul éppen akkor, amikor az európai médiatörvény (AVMS) módosításának időszakát éljük,
és ilyenkor különösen fontos a szabályozási kérdések arányának (jogi-, ön- és társszabályozás) kialakításáról szóló tárgyalások során az önszabályozás sikeréről szóló ilyen pozitív visszajelzés. Az önszabályozás és a kódex alapelvei ugyan nemzetköziek, de a MagyarBrands díj épp azt mutatja, hogy nemzeti „finomhangolás" is kell a sikerhez."