A dm 2016 tavaszán a vásárlók elégedettsége érdekében elindította ügyfélszolgálatát, amely munkanapokon áll a vásárlók rendelkezésére, levélben és telefonon is várják panaszokat és esetleges észrevételeket – írja közleményében a dm.
A dm a szolgáltatások fejlesztésére kiemelt figyelmet fordít, a dm tavaly vezette be új applikációját, amelynek segítségével a törzsvásárlók egyetlen érintéssel gyűjthetik pontjaikat, s válthatnak be kuponokat.
Az üzletekben free wifit használhatnak a vásárlók, lehetőség van NFC vagyis érintéses fizetésre is.
A bevásárlókocsikat a dm nagyítóval szerelte fel valamennyi üzletében, sok boltban gyerekszigetet alakítottak ki a legkisebbeknek. Az üzletekben szájápolási center is megtalálható, ahol a vásárlók kipróbálhatják a megvásárolni kívánt elektronikus fogkeféket.
A Drogerie Markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán. 1993-ban nyitották meg első üzletüket, ma a dm-nek 256 üzlete van Magyarországon.