Rorsted szerint a vállalat a jövőben a digitális médiára fókuszál elsődlegesen, így érve el a fiatalabb vásárlókat, hiszen jellemzően ők viselik a sportruházatokat.
Egyértelmű, hogy a fiatal vásárlók leginkább a mobil eszközeiken találkoznak velünk
- magyarázta. A digitális alkalmazások jelentik a kulcsot számunkra, vagyis több tévéreklámunk nem lesz.
Rorsted tavaly ült át az Adidas vezérigazgatói székébe a Henkeltől. Terve az volt, hogy miután a digitális értékesítést teszi központi stratégiává, 2020-ra négyszeresére emelik a vállalat árbevételét. Ez tavaly egymilliárd euró volt, a cél tehát 2020-ra a négymilliárdos bevétel. A vezért korábban dicsérték, mert a Henkelnél is érezhetően nőtt az online-értékesítésből származó bevétel.
A gyár azt is bejelentette a múlt héten, hogy jelentős befektetést hajtottak végre a 3D-nyomtatás és az okosgyártás fejlesztése érdekében.