Már adóügyeket is lehet intézni a kormányablakoknál
![kormányablak](https://cdn.origo.hu/2023/12/AxrzWie8-pb1Hwopsp-Vd7luhE33PO0kXrUG43IpaI8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2FmNzhiM2I1ZTg4MTQ1NmU5MGE0MzE2ZmUzMmNlMjdj.webp)
Erről Tállai András, a Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára beszélt sajtótájékoztatóján. Elmondta, 2017 második felében újabb 15 kormányablakban lesz jelen a NAV, 2018-ig pedig még 64 helyszínt szeretnének ebbe bevonni.
Az adóhatóság
teljes körű ügyintézési lehetőséget
biztosít a kormányablakokban. Tállai szerint ezzel az ügyfeleknek kevesebb időt, pénzt és energiát kell fordítaniuk az adóügyek intézésére.
Tállai András beszélt arról is, hogy
a NAV 3,8 millió embernek készítette el az adóbevallását,
és csaknem másfél millió embernek semmit nem kellett tennie adóbevallásával, mégis teljesítette kötelezettségét.
Az új NAV-ügyfélszolgálatok július 1-jével Komlón, Mohácson, Siklóson, Szigetváron, Csornán, Hajdúszoboszlón, Lentiben, Zalaszentgróton, Nyírbátorban, Tiszavasváriban és Pakson kezdik meg működésüket. Várpalotán pedig már van ilyen szolgáltatás.