"Az első hónapok látványos eredményeket hoztak" – mondta Tállai András, a NAV vezetője a Magyar Időknek nyilatkozva. Számos fővárosi és vidéki helyszínen
40-50 százalékkal több nyugtát adtak az ottani vállalkozások, mint korábban,
és ezzel együtt a pénztárgépekbe beütött összegek is növekedtek, nem is csekély mértékben. Volt olyan kereskedelmi egység, ahol a bevétel a korábbi 965 százalékára ugrott abban az időszakban, amikor a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) előre bejelentett vizsgálata zajlott.
Mindent egybevéve a hivatal becslése szerint az új tájékoztató rendszer már az első hónapokban is százmillió forintokban mérhető hasznot hajthatott.
A NAV célja egyáltalán nem a büntetés,
hanem az, hogy minden szereplő betartsa az előírásokat, befizesse az adókat és legálisan alkalmazza dolgozóit, ezért is hirdetik meg az adótraffipaxban az akciók legnagyobb részét.