A verseny nyitott minden olyan jelentkező számára, aki fel tud mutatni egy energiaiparral kapcsolatos projektet, prototípust és egy két éven belül megvalósítható piacra lépési tervet. A leadott pályázati anyagok alapján sok jelentkező az energiatermeléssel és a környezetvédelemmel kapcsolatos költségek csökkentésére fókuszál.
Olyan vállalatok fejlesztéseit és marketing folyamatait segítjük, amelyek globális jelentőségű megoldásokat kívánnak létrehozni
– mondta Jakub Miler, az InnoEnergy közép-európai ágának vezérigazgatója, a PowerUp! szervezője.
Mára a korábbi versenyek két győztese világvállalattá nőtte ki magát annak köszönhetően, hogy gyorsan kifejlesztették és értékesítették a projektjeiket, majd beléptek az európai, az ázsiai és az amerikai piacra.
A PowerUp! legsikeresebb versenyzői részt vehetnek a Highway® programban, ahol a pénznyeremények mellett akár 150 ezer euró támogatást is kaphatnak.
Egy innovatív ötlet nem elég. Az energiapiac nagyon gyorsan változik, így az idő nagyon jelentős tényező a startupok és a vállalkozók számára.
A potenciális vásárlókkal olyan hamar kell felvenni a kapcsolatot, amilyen hamar csak lehet. Az igényeknek való megfelelés és az érték, amelyet a termék használata képvisel, fontosabb, mint maga a termék – mondta Mateusz Lisowski, az Entech vezérigazgatója, egy olyan vállalaté, amely hőtárolására alkalmas, fázisátalakító anyaggal bélelt tartályokat kínál.
A cikk megjelenését az MVM Edison Program támogatta!