A Juicero talán az év eddigi legviccesebb startup története, persze nem a befektetők és a tulajdonosok számára. Az internet kapcsolattal működő facsarógép nem volt hosszú életű. Több nagyobb befektető is, köztük a Google, összesen
120 millió dollárt fektetett a szerkezetbe, annak reményében, hogy sokakat érdekleni fog.
A 700 dolláros gép mellé a fogyasztónak még dobozos gyümölcs csomagokat is kellett vennie, amit a gép kifacsar. Nagy megdöbbenésükre a készítők rájöttek, hogy a 700 dolláros gép teljesen fölösleges, mivel a zacskóból kézzel is ki lehet facsarni a gyümölcslevet. A Bloombergnél saját kezűleg is tesztelték a két facsarási módszert, és rájöttek, hogy a 700 dolláros gép nem elég gyors. A gép árát hamarosan 400 dollárra csökkentették, de ekkor már késő volt. A cég bezárta kapuit. Elmondásuk szerint nem tudtak megfelelő gyártási és logisztikai rendszert kialakítani.
A csuklón hordható szerkezet hatalmas támogatottsággal rendelkezett a befektetők részéről.
Egy év alatt összesen 960 millió dollárt zsebeltek be olyan befektetőktől, mint például a JP Morgan.
A Jawbone az elsők között jelent meg a hordható fitnesz termékek piacán, és egy ponton több mint három milliárd dollárra becsülték a cég értékét. Több éven át tartó küzdelem után a cég csődbe ment. Szerencsétlenségükre a hordható elektronikus termékek piaca is leágazóban van.
Az egykor népszerű közösségi média alkalmazás 2017 májusában húzta le a virtuális rolót. A cégbe több mint 70 millió dollárt tettek a befektetők, azonban
2016 végére már 70 százalékkal zuhant a felhasználók száma.
A felhasználók számára teljes anonimitást kínáló oldal ezután elkezdte kirúgni a dolgozói nagy érszét, és itt már látszott, hogy nem fog sokáig tartani a Yik Yak szárnyalása. Az egykor 400 millió dollárra becsült vállalat hamar tönkrement.
Az Lilynek keresztelt önvezető drónt gyártó cég januárban ment csődbe.
Az előrendelések értéke elérte a 34 millió dollárt,
és a vállalat megígérte, hogy a pénzt visszatérítik az ügyfeleknek.
A vízálló, kamerával felszerelt szerkezet arra lett tervezve, hogy 20 percig követi a tulajdonosát egy karkötőbe épített vezérlő segítségével. A cég ugyan csődbe ment, de hasonló néven átvette a projektet egy másik vállalat, ám ott már teljesen más funkciókkal rendelkezik a szerkezet.
Az eredeti ötlet az volt, hogy egy online kereskedőhelyet hoznak létre használt autók adás-vételéhe, majd a Beepi kiszállította volna a megvárásolt autót az új tulajdonosnak.
Az ígéretes ötlet 35 befektetőtől gyűjtött be öszesen 145 millió dollárt.
Ezzel a Beepi elkerülte az üzlethelyiség üzemeltetésével járó költségeket. Belső információk szerint a cég vezetésével volt a baj, mert nem költötték okosan el a pénzt. Ez okozhatta a gyors vesztüket, a vállalat idén februárba ment tönkre.