Szívszorító reklám egy kiskutyáról aki útban hazafelé kiesik a kocsiból, majd kalandos úton talál vissza a gazdájához. A csavar a reklám végén jön, hiszen kiderül, hogy a gazdája igazából már eladta a kiskutyát a GoDaddy segítségével készített oldalon. A nézőknek nem tetszett a dolog.
Minden kétséget kizáróan ez az egyik legszexistább reklám, amely valaha készült. Két lány összeveszik azon, hogy miért szeretik a Miller Lite sört, majd egy epikus verekedéssel, iszapbirkózással és vetkőzéssel teljesedik ki a konfliktus. A reklám a sok tiltakozó bejelentés miatt hamar lekerült a képernyőről.
Férfiak beszélnek arról, hogy mennyi mindent kell elviselniük a nők részéről. Szerencsére a Dodge akkor is ott van nekik amikor már minden más tönkrement. Ahogy a reklám is mondja, a Dodge a férfiak utolsó mentsvára. Valószínűleg nem kell megmagyarázni, hogy a feministák tetszését miért nem nyerte el ez a remekmű.
Az utóbbi években nagy szerepet kaptak a robotok a valós életben és a popkultúrában is egyaránt. Az aranyos robotokat mindenki szereti, ezért a GM-től valószínűleg nem volt jó ötlet egy olyan reklám, amelyben felmondanak a robotnak, amelyik utána leugrik egy hídról.
Az egyik legizléstelenebb reklám, amelyben egy teljes nemzetet aláztak meg. Timothy Hutton arról beszél, hogy mennyi gonddal küzd a gyönyörű Tibet és kultúrájuk milyen óriási veszélynek van kitéve. Ezzel nem is lenne semmi gond, ha nem éppen egy tibeti étteremben magyarázná ezt, miközben azt mondja, hogy a problémák ellenére még mindig remek hal curryt csinálnak és a Grouponnal most 50 százalékkal kevesebbet kell fizetni az ételekért.