A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Idén január és augusztus között 1,8 milliárdforint volt a Fashion Days magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első nyolc hónapjához képest. A Romániában és Bulgáriában is jelenlévő webshopon egyre több a megrendelés az éjjeli órákban.
Vágólapra másolva!

A Fashion Days fél éves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, vagyis az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. M

agyarországon az éjszakai vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezték, 10 százalék pedig tabletről vásárolt szívesen.

Ez az arány a három Fashion Days ország közül Magyarországon a legmagasabb.

Fashion Days Forrás: Fashion Days

Jobbak lettek az előre jósoltnál a régió legnagyobb divatportáljának eredményei az év első nyolc hónapjában. A cégcsoport összesen 60 százalékos, azaz 41,5 millió eurós növekedést mutatott ebben az időszakban. Ha ez a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50 százalékkal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban.

– nyilatkozta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.

Az éjszakai vásárlások során megrendelt legnagyobb értékű termék itthon egy Dolce & Gabbana ruha volt 154 340 forint értékben. Magyarországon a megrendelések átlagértéke 21 ezer forint volt az elemzett időszakban, melyek nagy része női vásárlóktól érkezett.

Míg Romániában és Bulgáriában a legtöbb éjszakai vásárlást éjfél és egy óra között regisztrálták, a magyarok szeretik a vásárlást inkább korán kezdeni. 54 százalékuk reggel 5 és 6 óra között adta le rendelését. Az viszont mindhárom országra igaz, hogy a legkevésbé forgalmas időszak hajnali 4 és 5 óra közöttre esik.

A cég október elejétől már bevezette a pick-up pontokon és postákon történő csomagátvételt, valamint a csomag ellenőrzése kézhezvételkor funkciót. Átmeneti újdonságként mától október végéig ingyenes szállítást biztosít a webshop minden megrendelésre, miközben készülnek az ősz legnagyobb dobására, a Black Friday akcióra is.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!