A sajtótájékoztatón Carsten Spohr, a Lufthansa-csoport vezérigazgatója elmondta, 1989-ben változtatták meg utoljára a cég arculatát, a Lufthansa fő motívumát,
a körben lévő darut több mint 50 éve használják változatlan formában.
A világ azonban megváltozott, és ehhez a légitársaságnak is alkalmazkodnia kell, ezért egyértelművé tették, hogy a cég színe a kék - tette hozzá.
Közölte: a színek és
az arculat cseréje mellett a daru használatának százéves születésnapját, illetve a 2017-es rekordévet is ünneplik,
mivel az elmúlt évben a Lufthansa minden eddiginél több, 130 millió utast szállított, és ezzel újra Európa legnagyobb légitársasága lett.
A légitársaság a tükörtojásnak becézett sárga kört kékre, a sárga karikát, illetve a darut fehérre változtatta, hasonlóan a gépek hasához, valamint sötétebb kéket, és más betűtípust használ.
Összesen több mint 800-féle változatot készítettek a különböző arculati tervekből,
a gépek átfestése mintegy 7 évbe telik majd,
mert csak akkor festenek át egy gépet vagy cserélik ki a kabinberendezést, ha a karbantartása mindenképpen szükséges.