Nehezebben értenek szót a fiatalabbakkal a harmincasok, mint korábban

This is so embarrassing! Wireless Technology Real People Unrecognizable Person Student University Student Text Messaging Young Women Women Females Copy Space Youth Culture Obscured Face E-Mail Message 20-29 Years Young Adult Adult Typing Standing Looking
Cropped shot of a university student covering her face
Vágólapra másolva!
A technológiai változások. Ez mételyezi meg, vagy legalábbis teszi nehezebbé a kommunikációt a mai harmincasok és az utánuk következő generáció között, amelynek tagjai elsőként nevelkedtek már születésüktől fogva a Google és a Facebook emlőin, és így egészen más technológiai megoldásokhoz szoktak, mint elődeik.
Vágólapra másolva!

A cégek számára dolgozóként és vásárlóként egyaránt fontos Y generáció és az utánuk jövő Z generáció közti különbségekről Kurucz Imre, az NRC kutatási vezetőja nyilatkozott a PiacésProfit.hu-nak.

- mondja a szakember.

Ne írjon hosszú e-mailt egy mai tinédzsernek vagy huszonévesnek, mert már mobilon olvassa Forrás: Getty Images/PeopleImages.com - #1414556/Daniel Laflor

Egy vállalat, ha el akarja érni a mai felnőtt korba lépő fiatalokat, vagy a legfiatalabb felnőtteket, figyelembe kell vennie, hogy az ő életük már az okostelefonok körül forog.

Ennek megfelelően e-mail helyett inkább üzenetküldő alkalmazásokat használnak és a webes kérdőíveket is mobilról töltik ki,

így mobilra optimalizált oldalakkal kell készülniük a cégeknek. Ráadásul sokkal rövidebb, azaz sokkal célratörőbb tartalomról lehet csak szó. Ennek a generációnak a képviselői már hozzászoktak a személyre szabott reklámokhoz és csak azokat a hirdetéseket fogadják el, amelyikről valóban azt érzik, hogy nekik szól.

A fiatalok jobban értik az infovideókat, mint a hosszú írásos magyarázatot.

A szakemberek számára problémát jelentenek a big data elemzések is, melyek elsősorban események időbeni feltérképezésében segítenek, de azonos viselkedésminták közötti motívációk feltérképezésére nem alkalmasak.

Magyarországon kevésbé jellemző, hogy a kkv-k pénzt szánnának a piackutatásra, pedig vannak költséghatékony megoldások, ilyenek például az úgynevezett omnibuszkutatások.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!