Az Egyesült Királyságban nagyjából 900 KFC étterem található, amelyeknek 80 százalékát franchise rendszerben üzemeltetik. A boltbezárások többsége azért történt, mert a cég új szállítója a DHL, logisztikai gondok miatt nem tudta időben leszállítani a megrendelt csirkehúst.
Egészen egy héttel ezelőttig a hús szállításáról a Bidvest gondoskodott, amely a cég saját elmondása szerint az Egyesült Királyság vezető szállítója, ha az éttermekről van szó. A KFC mégis váltott és emiatt jelenleg több száz boltban nincs hús, ami az étteremlánc ételeinek legfőbb összetevője.
A KFC twitteren reagált a kialakult helyzetre. Leírták, hogy "a csirke ugyan átért az úton, de nem az ő éttermükbe érkezett". Továbbá arról is szó esett, hogy a 900 étterem ellátása egy nagyon komplex feladat és minden bizonnyal a DHL hamarosan képes lesz megfelelően megoldani a feladatot, addig is néhány étterem bezárt, mások pedig kisebb menüsorral, vagy rövidített nyitva tartással üzemelnek majd.
A DHL elosztóhálózata a Quick Service Logistics (QSL) nevű programot használja és ezzel lehetett a legfőbb probléma, de biztosítottak mindenkit, hogy dolgoznak a hibák elhárításán és hamarosan helyreáll a rend.
A The Guardian információi szerint a 900 étteremből mindössze 254 nyitott ki, azok is csak korlátozott menüsorral.
A KFC rajongók Twitteren, sőt néhányan még Youtubeon is azzal fenyegették a csirkés étteremláncot, hogy ha nem nyitják ki hamarosan az üzleteket, akkor inkább a rivális McDonaldsban jutnak hozzá a junk food szükségletükhöz. Volt olyan felhasználó aki a TGI Fridayst próbálta ki, majd Twitteren közölte, hogy elégedett az ottani étellel és haladásnak könyvelte el a kalandját.