A BrandMania által készített műsorban Bakos Réka, az Aon Magyarország vezető tanácsadója azt nyilatkozta, hogy
a magyar vállalatoknál 60 százalék fölött van a munkavállalói elkötelezettség, bár 2015 óta ez az érték csökkenést mutat.
Kutatásuk szerint ez még nincs fókuszban a hazai nagyvállalatoknál. A kommunikáció ma már nem azt jelenti, hogy évente egyszer elbeszélgetünk a munkatársakkal, hanem a párbeszédnek folyamatosnak kell lennie. Ez kihat a cég eredményeire és növeli a munkatársi lojalitást is a cég felé.
Az egyik legmeghatározóbb munkavállalói élmény a rugalmasság, legalábbis a Microsoft Magyarországnál
– vallja Szentpétery Boglárka, a társaság HR igazgatója. Ez közelebbről olyan lehetőségeket rejt, mint például
kötetlen munkaidő és az, hogy bárhonnan lehet dolgozni,
persze a munkát bárhogyan is, de el kell végezni, hiszen a teljesítmény a lényeg.
A műsornak nyilatkozva Márton Katalin, a Praktiker HR igazgatója elmondta azt is, hogy a munkavállalók is egyre tudatosabbak, így ma már jobban tudják, hogy mit szeretnének és erre könnyebb ráépíteni egy munkavállalói élmény stratégiát.
Cikkünk az Mmonline.hu írása alapján készült, mely további részletekkel is szolgál a témáról.