Új szlogent választott a Penny Market annak reklámozására, hogy hamarosan a nem szabályos külsejű zöldségek és gyümölcsök is kaphatók lesznek áruházaikban. A „Minket is lehet szeretni" mondattal arra hívják fel a figyelmet a cégnél, hogy a termékek minőségükben nem térnek el az első osztályúaktól, de a cég olcsóbban vásárolja fel és olcsóbban is kínálja azokat.
Az utóbbi években tapasztalható extrém időjárásnak köszönhetően sajnos gyakran szembesülnek azzal a gazdák, hogy a termés nem feltétlenül lesz első osztályú, már ami a termékek külsejét illeti. Pedig az első pillantásra nem tökéletes zöldségek vagy gyümölcsök ugyanolyan finomak és táplálóak lehetnek, mint a szabványoknak megfelelő darabok – áll a cég honlapján szereplő közleményben.
Fontos hangsúlyozni, hogy a nem első osztályú zöldségnek és gyümölcsnek is ugyanolyan magas a beltartalmi értéke."
Nagyon örülünk, hogy a Penny felismerte ezt, és segít jó áron eljuttatni az egyébként ugyanolyan tápláló zöldségeket és gyümölcsöket a vásárlóknak – mondta a növénytermesztéssel foglalkozó gazda, Molnár János.
Az áruházlánc azt közölte, a nem első osztályú, de jó minőségű áru április elején kerül az üzletek polcaira.
Ezeket kedvező áron fogják a vásárlóknak kínálni, külön jelölve a termékeket.
Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezető igazgatója azzal indokolta döntésüket, hogy ezzel a vállalat a fenntartható gazdálkodásban támogatja a termelőket, és így a munkahelyteremtéshez illetve -megőrzéshez is hozzájárul.