A LittleThings a kellemes hírek és szolgáltatások keverékét kínálta követőinek, mint például Valentin-napi receptek, vagy kreatív holmik elkészítése. Rendszeresen készítettek élő videókat a Facebookon, ahova hírességeket is meginvitáltak.
A 2014-es indulás óta az oldal 12 millió követőt gyűjtött össze, a videók pedig milliós nézettséget generáltak. Speiser elmondta a Business Insidernek, hogy
az algoritmus váltás következtében nézőik és követőik 75 százalékához nem jutott el a tartalmuk.
A LittleThings kezdetben egy kisállat-kereskedés volt, ám 2015-ben befektetéseknek hála elindították médiabirodalmukat, amihez tavaly novemberben még egy bankkal is társultak, hogy a pénzintézet vizsgálja meg, mik a stratégiai lehetőségeik.
A cég mintegy száz alkalmazottat foglalkoztatott, és 2017-ben még 50 millió dolláros várható reklámbevételről beszéltek a Wall Street Journalnak adott interjúban, ami igen jelentős növekedés, tekintve, hogy 2016-ban 34 millió dolláros bevételt generált a LittleThings.
A bezárásról a cég közleményt adott ki, amiben követőiknek felvázolták a leállás okait, valamint biztosították saját munkatársaikat is arról, hogy minden elvégzett munkát kifizetnek.
A weboldal még elérhető lesz a felhasználók számára, de egy idő után azt is leállítják. A cég lehetséges jövőjéről nem adtak információkat a közleményben.