Az egy évvel korábbi eredményhez képest 30 milliárdos növekedés szinte csak a fenti három cégtől származik, s
az idei évben a DM vélhetően először lépi át a 100 milliárd forintos árbevételt.
A DM-nek az elmúlt gazdasági év végén 259 üzlete volt, ebből 44 bolt modernebb külsőt kapott, hat pedig új egységként nyílt meg. Idén a tervek szerint további 11 új üzletet nyitnak meg.
Átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a DM-ben vásárol meg a magyar lakosság, a testápolási termékek közül pedig minden negyediket.
A cég idén ünnepli 25. születésnapját Magyarországon, emellett nemrég újította meg a törzsvásárlói programját, és webáruházat is indított.
Magyarországon ugyancsak negyedszázados a Rossmann is, mely tavaly lépte át a 200 üzletes határt. A tízezres termékkínálata az interneten is elérhető, ahol 12 ezer forintos vásárlási összeg felett ingyen szállítják házhoz a megrendelt árukat.
A teljes cikk a Világgazdaság oldalán olvasható el.