Odavannak a vásárlók a drogériákért
![drogéria, illatszerbolt, eladó, smink,](https://cdn.origo.hu/2023/12/-qljFhDLuQnWgznvsHG5KSLdrKiTE9kpiF2Lp_omhtM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2U3ODgyZjViZmE5YTQyNzQ4NWY1MTk1ZmM2MWRmM2Y3.webp)
Az egy évvel korábbi eredményhez képest 30 milliárdos növekedés szinte csak a fenti három cégtől származik, s
az idei évben a DM vélhetően először lépi át a 100 milliárd forintos árbevételt.
A DM-nek az elmúlt gazdasági év végén 259 üzlete volt, ebből 44 bolt modernebb külsőt kapott, hat pedig új egységként nyílt meg. Idén a tervek szerint további 11 új üzletet nyitnak meg.
Átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a DM-ben vásárol meg a magyar lakosság, a testápolási termékek közül pedig minden negyediket.
A cég idén ünnepli 25. születésnapját Magyarországon, emellett nemrég újította meg a törzsvásárlói programját, és webáruházat is indított.
Magyarországon ugyancsak negyedszázados a Rossmann is, mely tavaly lépte át a 200 üzletes határt. A tízezres termékkínálata az interneten is elérhető, ahol 12 ezer forintos vásárlási összeg felett ingyen szállítják házhoz a megrendelt árukat.
A teljes cikk a Világgazdaság oldalán olvasható el.