A víz alapanyaga a cég zalaszentgróti ásványvize, amiből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a különlegesen tiszta és friss ízű, hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital.
Az „okosvíz” előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták.
Először Olaszország, Ausztria, Oroszország, Csehország, Szlovákia, Szerbia, Horvátország és Írország boltjaiba jut majd el az új termék. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártója
az elkövetkező években további bővüléssel, és évi százmillió palack „okosvíz” előállításával számol.
Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője úgy nyilatkozott, hogy az „okosvíz” a világszerte dinamikusan bővülő vízpiac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémium márkává nőtte ki magát.
Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítése eredményeként
a Coca-Cola HBC Magyarország exportja megháromszorozódott, a cég már Európa 26 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizeket.
A vállalat 2017-ben megépítette Magyarország legnagyobb élelmiszeripari raktárát, 2018-ban pedig egy újabb, 13 hektáros ingatlant vásárolt dunaharaszti központja mellett, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.
A cég az itteni gyártáshoz az alapanyagok mintegy kétharmadát Magyarországról szerzi be.
A világ legnagyobb üdítőital-gyártója tavaly 35 milliárd 410 millió dollár nettó működési bevételt ért el, a vállalat nyeresége 1 milliárd 248 millió dollár, részvényenként 29 cent volt.