Külföldön terjeszkedik az újfajta marketinget hirdető magyar Post for Rent
![siker - technológiai fejlődés láthatóság, marketing és az internet kapcsolata computer pc net web](https://cdn.origo.hu/2023/12/BG0v8QR_ChFKxz06HsuYnkjd5yqu9vzAwCm_CcB5FiM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMwNGVjZjk4MTdmZTRjM2Y4NDYyZGMyM2E5NmRjNDIw.webp)
Nemcsak a véleményvezérek számában, hanem a rajtuk keresztül elérhető követők tekintetében is piacelső itthon a 2015-ben alapított Post for Rent.
Szolgáltatásuk lényege, hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kössék össze, az emberi erőforrást minimalizálva.
Ez teszi lehetővé a dinamikus nemzetközi terjeszkedést is, mind a brandek, mind pedig az influencerek tekintetében. A tavaly év végi angol piacralépés eredményeképpen 109 százalékkal nőtt az elérhető véleményvezérek száma és 216 millióval emelkedett a potenciálisan elérhető követők száma.
A cég terjeszkedése idén is folytatódik: az angol Hello Managementtel kötött megállapodásnak köszönhetően
most tavasszal olyan mega-influencerek csatlakoztak a platformhoz, amelyek önmagukban is több milliós követőbázissal rendelkeznek:
Liam Ferrari énekes például 2,6 millió, WeeklyChris zenész 3.6 millió követővel van jelen az Instagramon, a Flighthouse pedig 17,6 millió követővel büszkélkedhet a Musical.ly-n. A rendszer segítségével akár itthonról, ők is bevonhatók nemzetközi, több országon átnyúló közösségi kampányokba. A globális kampányok előnyeit már számos hazai márka ismeri; többek között a Sziget is rendszeresen indít nagy volumenű, kreatív social aktivitásokat külföldi influencerek közreműködésével.
A cég a londoni bázis mellett további potenciált lát az ázsiai és az amerikai piacokon. 2017-ben összesen 790 kampány futott a Post for Rent rendszerén keresztül, idén 1.800 kampány a célkitűzés, és 50.000 regisztrált véleményvezért terveznek a platformra bevonni.