Schillinger Attila, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója a lapnak elmondta: miközben a minőségi sörök népszerűsége nő, egyre kevesebb fogyasztó választja a közép- és alsókategóriás termékeket. Úgy vélte, a nyári hőség legalább 3-5 százalékos növekedést hozhat a harmadik negyedéves sörfogyasztásban, ami az egész évet tekintve is biztató lehet. A prémium- és szuperprémium sörök bővülése hosszabb távon a magasabb bázison is két számjegyű maradhat a szakember szerint.
Bors Kata, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője kiemelte, hogy az idén a szokásosnál előbb kezdődött a sörszezon, az átlagosnál melegebb és szárazabb április és május hatására már a második negyedév elején rendkívül jó fogyást tapasztaltak, ami 2017 azonos időszakához képest értékben és volumenben is két számjegyű növekedést eredményezett. Ha marad a jó idő, akkor a teljes évre vetítve csaknem 5 százalékos növekedésre számítanak a sörpiacon – mondta a Világgazdaságnak.