A fejlesztőcsapat a webshop megújításával és felgyorsításával kapcsolatos feladatokhoz olyan egyéb plusz igényeket is kapott, mint a külföldi piacokra célzott portálok elkészítése, vagy az online emblémázó funkció megalkotása, illetve csatlakozás a cég meglévő Navision vállalatirányítási rendszeréhez, az egyes piacokon esetleg eltérő raktárkészletek nyilvántartása, valamint a B2B terület sajátosságából eredő egyedi árképzések kezelése.
A 3 backend fejlesztőből, 2 frontend fejlesztőből és 1 tesztelőből álló fejlesztőcsapat több mint kétezer órányi fejlesztőmunkával alkotta meg a tíz portálból álló rendszert.
A portál külön érdekessége az online emblémázó rendszer, melynek segítségével a felhasználók ráhelyezhetik a saját logójukat vagy felirataikat a termékekre, azokról látványtervet készíthetnek,
majd azt véglegesítve egy emblémázással kibővített megrendelést is leadhatnak.
A hírről az Mmonline.hu számolt be.