A légitársaságnak vissza kellett küldenie hibajavításra egyik Boeingjét, mert arra rosszul festették rá a társaság nevét. A látszólag jelentéktelen ügy azonban nemcsak az internetes csípkelődő kommenteket szabadította el, hanem - egyesek szerint - komoly kérdéseket is felvet: ki és hogyan hibázhatott ekkorát?
A Cathay Pacific nevű társaság gépén ugyanis a név második tagjából kimaradt az "f" betű.
A sasszemű utasok azonnal kiszúrták a hibát Hongkong nemzetközi repülőterén, és elárasztották a közösségi médiát az f-hibás gépről készült fotókkal.
A légitársaság azonnal reagált, és humoros hangvételű bejegyzésben közölték, visszaküldik dekoráció javításra a most "Cathay Paciic" álnevű gépüket.
Az utasokat megihlette a "Paciic" nevű gép, és vicceskedő kommentekkel árasztották el a felületeket, ahol a kép megjelent.
Vannak azonban olyanok, akik szerint ez akár tudatos akció is lehetett.
Egy mérnök - aki a cég egyik leányvállalatánál, a Haeconál dolgozik - úgy vélte, ha ez valóban csak egy hiba lenne, nagyobb betűköznek kellene lennie a két I-betű között, mint amekkora van. Szerinte teljességgel érthetetlen, hogy lehet ekkorát hibázni, és csak zavarosabbá teszi az ügyet, hogy nem derült ki, a
Cathay-nál vagy a dekorációt kivitelezőnél néztek be valamit.
Egy másik kommentelő pedig megjegyezte: nem ártana alkalmazni valakit, aki tud angolul betűzni.
A hiba javításának több ezer dolláros költsége lesz.
Arról pedig, hogy az ügy további figyelmet kapjon, a South China Morning Post gondoskodott cikkében. Szerzője felidézte, hogy ugyanennél a társaságnál már történt egy hasonlóan megmagyarázhatatlan hiba. Néhány éve egy másik gépüknél, melyre elsők között festették fel a cég logójának új változatát a pilótafülke mögé, az ügyeskezű piktoroknak fordítva sikerült azt elhelyezni.