Chauhan a CNBC-nek nyilatkozta, hogy meglehetősen új volt számára az élmény, de nagyon örültek, hogy megismerhetnek más országból származó embereket, és hozzátette, sok előzetes beszélgetést és koordinálást igényelt, hogy minden részletet egyeztessenek.
A Join My Wedding programhoz egyszerűen lehet csatlakozni:
az indiai párok felsorolják a weboldalon az esküvőjük részleteit, és erre foglalhatnak jegyet a turisták
– az összeg nagy részét a házasulandó pár kapja.
Nincs nagyobb kulturális program, mint egy esküvő, hiszen itt minden fontos eleme megtalálható: helyi emberek, ételek, szokások, ruhák, és zene"
– nyilatkozta a CNBC-nek Orsi Parkanyi, a startup egyik alapítója.
Hozzátette, az ötletet abból merítette, hogy lemaradt barátja esküvőjéről, továbbá azért választotta az indiai esküvőket, mert világhírűek és a legtöbb nem-indiai számára lehetetlen, hogy részt vegyen egy tradicionális indiai mennyegzőn.
Több mint száz esküvőre közvetített vendégeket a cég.
Az indiai esküvők a gazdagságukról és hagyományaikról híresek, amit ráadásul napokon keresztül ünnepelnek. Indiában évente több millióan házasodnak össze – szakértők szerint az indiai esküvőipar 40 milliárd dolláros jelenleg, ráadásul tavaly mintegy húsz százalékkal növekedett.