A forró csokiban ráadásul a mályvacukor a cég logóját ábrázolta, azonban csak egy napig lehetett kapni. Ez a nap azonban elég volt ahhoz, hogy a cég meghívja a médiát, és segítsen a felhasználóinak megérteni az adatvédelmi beállításokat.
Erin Egan, a Facebook vezető adatvédelmi szakembere elmondta, hogy a kezdeményezéssel lehetőségük adódott személyesen is megismerkedni sok felhasználóval, ráadásul abban is segítettek, ha valaki törölni szerette volna felhasználói fiókját.
A cég életében a 2018-as év volt az, amely a legnagyobb kihívásokat hozta.
Még mindig vizsgálják, miképpen is vett részt a cég a 2016-os elnökválasztás körüli hacker támadásokban, valamint márciusban kipattant a Cambridge Analytica botrány is. Továbbá a Facebook történetében a legnagyobb részvényárfolyam vesztés is idén történt.
A cég a jövőben több ilyen egynapos alkalmat tervez, mind az USA-ban, mind pedig Európában.
A látogatók egyébként hasznosnak találták a Facebook kezdeményezését.