Új őrület hódít Kínában. Napi szinten ugyanis kétmillió nő a Love and Producer nevű alkalmazással játszik, ami gyakorlatilag nem más, mint egy randiszimulátor.
A Csikuang felmérése szerint most ez a legmenőbb alkalmazás Kínában,
a kétmilliós napi felhasználószámot a játék decemberben érte el.
Az adatokból kiderül, hogy javarészt korai 20 éves nők használják az applikációt, és a játék az online webáruházban a leggyorsabban terjedő alkalmazás.
Becslések szerint csak januárban 200 millió jüant,
azaz 7,9 milliárd dollárt költöttek el a felhasználók arra,
hogy fejlesszék virtuális partnerükkel való kapcsolatuk.
A Quartz leírása szerint a Love and Producer története egyszerű. Egy lányról szól, akinek apja hagyatékát kell megvédenie, igazgatóként egy lemezkiadónál. Kalandjai során találkozik négy szívtipróval:
A legjobb a játékban, hogy nem kell választani a négy férfi közül, hanem mind a néggyel lehet randizni. Ráadásul a négy jelöltnek van egy-egy szuperképessége is, egyikük az időt állítja meg, míg másvalaki a szelet uralja.
Inkább randizok négy virtuális pasival, mint egy igazival.
Persze a trükk, ahogy a mobiljátékok többségénél, hogy a játékban lila gyémántokat kell költeni a randevúkhoz, ráadásul a céget is vezetni kell, ezt pedig különböző kártyákkal könnyíthetik meg a felhasználók.
Gyémántokat és kártyákat küldetésekkel lehet szerezni,
de a folyamat felgyorsítható online vásárlással is.
A játék sikere tökéletesen mutatja, hogy Kínában milyen magas arányban játszanak nők mobiljátékokkal, és nem csak a kifejezetten nekik tervezetekkel. A Tencent zászlóshajójának számító Honor of Kingsben például több a női regisztrált felhasználó, mint a férfi.