Jamniczky Zsolt kérdésre elmondta: a kombinált szolgáltatás elindításához a jogszabályi és a tarifális háttér kialakítása, valamint a műszaki tartalom kidolgozása szükséges.
Az ügyfeleknek csomagban kínálnák a szolgáltatást például kedvezményes tarifákkal, hűségakciókkal.
Megemlítette, hogy az utcai töltők jelenleg ingyenesek, mert nincs meg a jogszabályi háttere a különböző szolgáltatók által telepített töltőkön vételezett áram elszámolásának, ahogy például a mobiltársaságok közötti roamingdíjaknál létezik.
Jamniczky Zsolt kiemelte, hogy a cég jelenleg száznál kevesebb közterületi töltővel rendelkezik, de év végéig több mint száz gyorstöltőt telepítenek az ország összes Aldi üzletéhez, de ezeken kívül is tervezik városi töltők üzembe helyezését.
Hangsúlyozta, hogy a Székesfehérvárra telepített öt töltőállomással a város – a darabszámot tekintve – első a megyei jogú városok között, az egy főre jutó töltők számában pedig megelőzi Budapestet is.
Cser-Palkovics András polgármester jelezte, hogy az új töltőkkel együtt közel húsz töltőpont van már a városban, ami nagyban hozzájárulhat az elektromos autózás térnyeréséhez Székesfehérváron.
Azt is megemlítette, hogy hétfőn a kormánytól – a többi megyei jogú várossal együtt – 30 millió forintos támogató nyilatkozatot kaptak további elektromos autók beszerzésére, így öt darabot számláló e-autó flottájukat tovább bővíthetik.
Az E.ON Hungária csoport éves nettó árbevétele 2017-ben 401,2 milliárd forint volt az előző évi 395 milliárd forint után. A társaság több mint ötezer főt foglalkoztat és Magyarországon összesen 2,6 millió ügyfele van.