A 2018 legfontosabb üzleti eredményei közé tartozik, hogy a vezetékes és mobil előfizetések összesített száma meghaladta a 2 173 300-at – ez éves szinten 109 200-as növekedést jelent. A nagysebességű internet előfizetések mennyisége 30 ezres növekedéssel megközelítette a 694 400-at, miközben a digitális szolgáltatások iránti jelentős érdeklődésnek köszönhetően a televíziós előfizetések száma meghaladta a 691 900-at, így közel 8 800-zal bővült az előző év hasonló időszakához képest. A vezetékes telefon előfizetők a tavalyi 49 100-as bővüléssel már 677 100-an vannak, a mobilelőfizetők pedig 21 500-zal növekedve 109 900-en.
A cégnek 2018 negyedik negyedévének végén összesen 2 173 300 előfizetése volt, 869 300 ügyféllel.
A tavalyi évben összesen 16,9 milliárd forintot fordított beruházásokra a UPC, és így már az ország 356 településén, 1,83 millió háztartásban érhető el a szolgáltató szupergyors szélessávú hálózata.
Az erős, 5,6%-os árbevétel-növekedés elsősorban a dinamikus hálózatfejlesztéseknek, valamint a mobil- és az üzleti szolgáltatások stabil teljesítményének köszönhető.
A cég 2018 májusában vezette be új, rugalmas mobil díjcsomagjait, szeptemberben pedig megújította vezetékes internet és televíziós kínálatát is. Az új Wifi Power Pack rendszer segítségével lehetőséget biztosítanak a wifi jelerősségének és lefedettségének az eddigieknél sokkal egyszerűbb növelésére is, annak érdekében, hogy otthonuk minden szegletében zavartalanul élvezhessék a szolgáltatást az ügyfelek.