A nemzetközi és német nagyvállalatok részvételével zajló, mintegy 2000 fős rendezvényen a magyar cégek egy 30 négyzetméter nagyságú területen felállított kiállítási standon fogadhatták ügyfeleiket. Az egynapos rendezvényen a régió startup ökoszisztémájának szereplői, valamint a tartományi gazdaságfejlesztésért felelős állami szervezetek is kiállítóként vettek részt.
A hetekkel korábban leegyeztetett és előkészített találkozóknak köszönhetően a felek már a jövőbeli együttműködés részleteiről tudtak tárgyalni.
A Főkonzulátus kapcsolati hálózata és a Startup Campus munkatárainak együttműködésének köszönhetően maximálisan sikerült kihasználni az esemény adta lehetőségeket.
"A Startup Campus-szal január óta közel 100 potenciális ügyfelet térképeztünk fel Németországban. A rendezvényre leszervezett találkozóink közül
a legizgalmasabb a Vodafone európai központjával volt, akik a megoldásunk segítségével egészítenék ki partner edukációs platformjukat.
- mondta Hives Áron és Horváth Dániel az EduBase-től.
„Nagyobb volt a pörgés a standunknál, mint amire számítottam. Előremutató üzleti tárgyalásaink voltak, ami közül
a Mitsubishi Electric elektronikai eszköz gyártót emelném ki. Számára a járműipari analitikai tudásunk volt az a know how,
melynek megosztásáról a jövőben érdemes lesz tárgyalnunk." - nyilatkozta Szatmáry Gyula Senior Sales Consultant az Inventure Automotive-tól.
Rajtuk kívül szerepelt még a rendezvényen a Neticle, a PenGo és a Talk-A-Bot hazai startup cég.
A Startup Campus németországi üzletfejlesztési programjának következő állomása Drezdában lesz.