Az idén száz éves francia multinacionális élelmiszeripari vállalatcsoport szerint
2018-as bevételük 2,35 milliárd euró (747,9 milliárd forint), szemben az egy évvel korábbival, amikor 2,45 milliárd eurót (779,8 milliárd forint) értek el.
A Danone által közzétett elemzői várakozás szerint nettó nyereség 2,28 milliárd euró (725,7 milliárd forint) lesz.
A teljes évi értékesítés 0,7 százalékkal csökkent, ugyanakkor a hasonló típusú áruk értékesítése között a Danone termékek eladása 2,9 százalékkal emelkedett.
A francia cég 1,94 euró (617 forint) osztalékot ajánlott fel 1,9 euró (604 forint) értékű részvényeire.
A cég 2019-re három százalékos növekedést vár a hasonló típusú áruk értékesítésekor.
Az 1919-ben alapított párizsi székhelyű cég öt kontinens, mintegy 120 országában adja el termékeit.
A vállalatnak négy élelmiszeripari részlege van: a friss tejtermék, a palackozott víz, a bébiétel és a klinikai tápszer divíziók.