Nagy változáson esett át a Central Home 2018-ban: hosszú távú stratégiájuk következő állomásaként nyitott franchise hálózatként tevékenykednek tovább az ingatlanpiacon.
A 18 éve működő hálózat a budapesti belváros legnagyobb és legerősebb ingatlanközvetítő hálózata. Jelenleg már közel 20 ingatlanirodával és közel ugyanennyi partnerrel rendelkeznek Budapest belső kerületeiben, főleg az 5., 6., 7., 13. és 9. kerület belső részein.
A cég korábban zárt franchise hálózatként működött, értékesítési technikájukat nyugatról hozott ismeretekre alapozták, mely hazánkban még a mai napig ritkaságszámba megy.
A nyugati országokban az ingatlanközvetítők az emberi kapcsolatokra és a személyes találkozásokra is nagy hangsúlyt fektetnek, valamint az információáramlást elősegítő eszközök széles körét veszik a szakemberek igénybe. Fontos az is, hogy az egy ingatlanközvetítő hálózatban dolgozók képesek legyenek csapatban gondolkodni, és ne csak a saját egyéni érdekeiket nézzék, ami sokszor pont ellenkező hatást válthat ki. Ezzel a technikával tudtak gyorsan és hatékonyan az ügyfeleik szolgálatára lenni.
"Eddig zárt hálózatként működtünk, így leginkább egyelőre a belső körből kerültek ki a későbbi franchise partnerek és irodatulajdonosok, irodavezetők. A nyitás óta is együttműködtünk már meglévő ingatlanirodákkal" – mondta Ben-Ezra Orran, a Central Home ügyvezetője, aki hozzátette:
Vannak fontos elvek, amiket a cég nem adhat fel, ezek ugyanis sikerünk kulcsai. Emberközpontúság, profizmus, személyre szabott szolgáltatásnyújtás - az ezeknek való megfelelés elvárt minden jövőbeli partnertől.
A központ egyik szakembere kiemelte, bár több száz kis ingatlaniroda működik Magyarországon, sokkal biztonságosabb egy franchise hálózathoz tartozni: „Egy jól működő franchise rendszer kipótolja azokat a hiányosságokat, amelyeket önerőből nem biztos, hogy sikerülne megoldani" – nyilatkozta Varga László, a Central Home franchise fejlesztő menedzsere.
A cégcsoport a franchise nyitástól egyértelmű és határozott irodaszám növekedést vár, akár olyan kerületekben is, ahol eddig nem volt erős a jelenlétük.
Ezzel együtt látványosan bővülni fog az ingatlan portfóliójuk, és várakozásaik szerint olyan vevő-, és eladócsoportokat is biztosan ki tudnak majd szolgálni, akiket eddig nem.