A 10 900 négyzetméteres húsüzem 2018-ban 36,4 milliárd nettó forgalmat realizált. 2274 szarvasmarhát és 477 ezer darab félsertést dolgoztak fel a tavalyi évben, aminek eredményeként 1,1 millió kilogramm bontott marhahús és 12 millió kilogramm bontott félsertés került a Spar és Interspar áruházakba.
Az üzemben a tálcás, védőgázas, valamint a vákuumcsomagolt friss tőkehúsok mellett tavaly 12,1 millió kilogramm saját márkás – S-Budget, Spar, Regnum – felvágottat, sonkafélét, füstölt és füstölt-főtt húst, májast és kolbászféléket gyártottunk és 6,6 millió darab tálcás húst csomagoltunk, mindemellett 957 tonna darabolt és szeletelt sajtot készítettünk
– tájékoztatta az Origót Maczelka Márk, a társaság kommunikációs vezetője.
A Spar Regnum Húsüzeme 5700 négyzetméteren, a bicskei logisztikai központ területén kezdte meg működését 2004-ben. Mint ahogy a Spar, úgy a húsüzem is a hazai beszállítókat részesíti előnyben: a félsertéseknél például a beszerzési mennyiség mintegy 80 százaléka magyar gazdáktól és vállalkozásoktól érkezik.
Az elmúlt tizenöt évben a cég összesen több mint 8 milliárd forintot fordított a húsüzemre. A folyamatos fejlesztések közül kiemelkedik a 2015-ös év: öt hónap alatt 1,7 milliárd forintos beruházással a vállalat csaknem megduplázta a húsüzem alapterületét 10 900 négyzetméteresre.
Az üzem a 2004-es indulásakor 70 főnek adott munkát. A foglalkoztatotti létszám folyamatos, évről-évre történő bővülésével 2018-ban már több mint ötször annyian, 366-an dolgoztak. A kiskereskedelmi láncok közül elsőként a Spar kapta meg a Kiváló Minőségű Sertéshús védjegy használatának jogát.
Az áruházlánc különleges marketingkampánnyal készül a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont születésnapjára.
A fogyasztók Vas Zsolttal, a Spar népszerű frissőrével idézhetik fel az eltelt 15 év együtt töltött kellemes perceit, például egy randevúra sütött steak, az apósnak készített pörkölt vagy egy baráti nyárindító grillezés ínycsiklandó látványával. Az év végéig sugárzott tévés spotok és húsvétig látható közterületi hirdetések, valamint az exkluzív Regnum-nyereményjáték célja, hogy a fogyasztók örömöt leljenek az emlékek átélésében.