A 165 évvel ezelőtt alapított cég, amelynek nevéhez fűződik a farmer, vagyis a blue jeans „feltalálása", mintegy 100 millió dolláros bevételre számít az IPO-ból, vagyis a nemzetközi tőzsdei részvénykibocsátásból.
A befolyó pénzt részben az Egyesült Államokban és a külpiacokon – elsősorban Kínában, Indiában és Brazíliában - történő terjeszkedés finanszírozására szeretnék fordítani, emellett több trendi márka felvásárlását is tervezik.
A CNN Business elemzése szerint főként Kínában látnak hatalmas növekedési potenciált: ebben az országban adják el a ruházati termékek egyötödét, a Levi's árbevételének azonban csupán 3 százaléka származik innen.
A farmernadrágok eladása a cég első számú piacának számító Egyesült Államokban az elmúlt időszakban egyébként csökkent: 2013 óta összességében 11 százalékkal esett vissza irántuk a kereslet.
A Levi's viszont az old-school 501-esnek köszönhetően sikeresen átvészelte az iparágat sújtó általános lejtmenetet.
Tavaly 5,6 milliárd dolláros árbevételt realizált, ami 14 százalékos növekedést jelentett az előző évihez képest. Mindemellett a cég nyereségesen működik, profitja tavaly elérte a 285 millió dollárt.
A Levi'snél egyre inkább hisznek a reklámok erejében, amit jól példáz, hogy a múlt évben 24 százalékkal növelték a reklámkiadásokat.
Egyre több zenei fesztiválon és sportrendezvényen jelennek meg szponzorként. 2016-ban például sokat hozott nekik a konyhára, hogy a Super Bowl döntőjét a San Francisco 49ersnek otthont adó Levi's Stadiumban rendezték meg.
Tavalyelőtt pedig Beyoncé lett számukra az aranytojást tojó tyúk, aki a Coachella fesztiválon a Levi's szuperszexi farmershortjában lépett fel: az innen posztolt felvételektől szintre lángra lobbant az egész internet.
A cég részvényeit egyébként először 1971-ben vezették be a tőzsdére, ám 1985-ben távoztak onnan.