Már a legfiatalabb generációra figyel a kiskereskedelem
![ruha, vásárlás, válogatás, üzlet](https://cdn.origo.hu/2023/12/Vriw4f1iVR_YuvM5TFloq3qiZwEcNWwOHlOqs_cNzLY/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzc4YjBjNWM3OGJiZDQwMzdhOTEzOWY3MzhiYzIxOTEx.webp)
A Business Insider által megbízott SurveyMonkey Audience kutatócég, a majdnem kétezer, 13 és 21 év közötti amerikai fiatalt kérdezett meg arról, hogy hol, hogyan és mire költik a pénzüket.
A kutatás során rákérdeztek, hogy melyek azok a márkák, amelyekből az elmúlt hat hónap során vásároltak
– ezek között legtöbbször a világ első számú edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártója, a Nike szerepelt.
Összesen 1.880 fiatal válaszolt a kérdésekre, és ez alapján az alábbi galériát készítettünk.