A Daimler 39,7 milliárd eurós árbevételt ért el az első negyedévben, ami nagyjából azonos a 2018 azonos időszakában elért értékkel. A társaság üzemi eredménye 2,8 milliárd, a nettó eredménye pedig 2,15 milliárd euró volt, ami viszont 16, illetve 9 százalékos visszaesést tükröz az egy évvel korábbihoz képest.
A cég eladásai az első negyedévben ugyan meghaladták az 555 ezer személyautót, ám ez 7 százalékos csökkenést jelentett.
A gyengébb teljesítmény elsősorban a globális autópiac lassulására, továbbá az értékesítési struktúra átalakítására vezethető vissza.
A cég autóeladásai az összes meghatározó kategóriában alacsonyabbak lettek, egyetlen kivételt a kompakt autók értékesítése jelentett, amely 11 százalékkal növekedett 2019 első negyedévében.
Ez jó hír Magyarország számára, hiszen hazánk kiemelt szerepet játszik a kompakt modellek gyártásában.