A szolgáltatást azok az ügyfelek vehetik igénybe, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat.
A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, az ezt követően kiállított számlákat már az új, az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni.
A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ezen felül ösztönözni az egyébként egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést is. Egyre többen vannak ugyanis azok, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni.
Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírok tárolásával bajlódni.
A szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül a www.eon.hu/sajatritmus oldalon is igényelhetik.
A cégnél bevezetett változások a közösségi médiát is érintik: a vállalat Facebook-oldalán az érdeklődők üzeneteit tavaly nyár óta chatbot fogadja, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll. A nemrég bevezetett újdonságok között található a tervezett üzemszüneteket egyszerűen megjelenítő Google-alapú térkép is a vállalat Facebook- és weboldalán – írja a társaság.