A döntés nem csak a vásárlói szokásokkal, de a H&M által meghirdetett fenntarthatósággal és a környezetre gyakorolt káros hatások csökkentésével is összefügg.
A H&M katalógus - amely a svéd postai csomagküldő Rowells cég felvásárlásával indult - 1980-ban jelent meg először, idén azonban a 72 országból már csak 6-ban jelent meg, Ausztriában, Hollandiában, Németországban, Svédországban, Finnországban és Norvégiában.
A csúcson a nyomtatott katalógus 18 országban jelent meg.
A H&M nyomtatott katalógusa számos olyan vidéki helyen is népszerű volt, ahol nincs H&M üzlet a közelben.
A H&M lépése követi a német Otto 2018 év végi, vagy a Victoria's Secret fehérnemű cég három évvel ezelőtti döntését nyomtatott katalógusa megszüntetéséről.
A több mint 4400 H&M áruház a jövőben 72 országban továbbra is a boltokban - illetve ezen belül 48 országban online áruházzal is - várja a vásárlóit.
Forrás: Bloomberg.com