Bővebb, friss kínálatot, digitalizált eszközöket és teljesen új berendezéseket, gépparkot ígért a fogyasztóknak a cég a megújtott egységében - írja az étteremlánc Origóhoz eljuttatott közleményében.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít a kelet-közép-európai régióra, a magyar franchise bővítése pedig a cégcsoport középtávú régiós stratégiájának fontos eleme.
A cég a térségben az elmúlt egy évben 20 százalékos bevétel növekedést ért el, amely a kisebb magán éttermek, bisztrók, kávézók számának növekedése mellett jelentős teljesítménynek számít.
A vállalkozás maga a saját koncepcióját a "home made" és a "fast food" ételek közötti átmenetként jellemzi.
„A Subway koncepciója, a táplálkozási elgondolása nagyon ideális, ezért is egyre népszerűbb. Sokan gondolták úgy, hogy egy szendvics ebédre nem elég, de ma már ez az elképzelés kezd megdőlni. Én úgy látom, hogy most már Magyarországon is egyre többen kedvelik a szendvicseinket" – mondta el Samper Katalin, franchise-partner.
A fogyasztói szokások pedig a vállalkozás számára kedvező irányba változtak: ma már egyre többen keresik az egészséges, de gyorsan elkészülő ételeket, a jól összeállított, friss szendvicsek egyre népszerűbbek ebédre is.
A világ legnagyobb étteremlánca több mint 100 ország 42.500 éttermében árulja készítményeit.
A Subwayt az akkor 17 éves Fred DeLuca és egy családi barát, Dr. Peter Buck alapította közel 55 évvel ezelőtt. A cég még mindig családi tulajdonú vállalkozás, és több mint 21 ezer dedikált franchise-partnerrel dolgozik a világ minden tájáról. Magyarországon 2004-ben jelent meg, jelenleg pedig nyolc étteremmel rendelkezik az országban.