Húsz brit éttermében, Londonban, Bristolban és a közép-angliai régióban, egyelőre négyhetes időszakra tette elérhetővé a "The Imposter" névre keresztelt, húsmentes szendvicsét a KFC. A csirkés hamburgereiről és fűszerkeverékéről ismert étteremlánc a nagy hálózatok közül már nem az első, amelyik a vegán étkezést előnyben részesítők kedvében akar járni.
A szendvicsbe vegán majonéz és friss jégsaláta kerül. Ugyanakkor, mivel magas feldolgozottságú élelmiszer, ezért kalóriatartalma csak alig kevesebb, mint a hagyományos csirkés változaté, ez pedig fontos szempont lehet a diétázóknak vagy azoknak, akik húsmentes étkezéssel figyelnének oda testsúlyukra.
Az Independent leközli azon éttermek listáját, ahol a 2,99 fontért árult szendvicshez hozzá lehet jutni.
A vállalat amerikai részlegének elnöke megerősítette: a cég szeretne reagálni azokra a fogyasztói igényekre, amelyek a húsmentes étkezést részesítik előnyben, legyen annak oka akár valamilyen meggyőződéssel összefüggő, vagy a fenntarthatóságot előmozdító szemlélet (az ipari húsfeldolgozás az egyik leginkább környezetterhelő gazdasági tevékenység globálisan.
A közösségi média felületein sok vegán étrendet követő lelkesen fogadta a négyhetes tesztidőszak megkezdését.
A BBC újságírója pedig az egyik étteremben tudakolta azt a KFC rendszeres vendégeitől, hogy ízlik nekik az új szendvics. E tekintetben erősen megoszlottak a vélemények, volt olyan vevő, aki azt mondta, csak nagy nehézségek árán tudta elfogyasztani szárazsága és íztelensége miatt, de többen kifejezetten ízletesnek találták a húsmentes "csirkeburgert."