Ahogyan már tavaly megírtuk, a Coca Cola gyártója Japánban tervezi elindítani az országban népszerű chu-hi nevű ital saját változatát, amely egy helyi szénsavas italkülönlegesség, citrussal és socsú égetett szesszel.
A tervek szerint háromfajta erősségben lesz kapható az ital, 3 és 7 százalékos alkoholtartalom között és októberben kezdik majd árusítani.
Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke szerint ez a lépés nem jelenti azt, hogy a vállalat máshol is piacra dob hasonló alkoholos termékeket, hiszen a mostani is csak egy szűk réteget céloz meg. Hozzátette, hogy Japánnak nagyon különleges és egyedi kultúrája van, ezért sok ott bemutatott termék, máshol nem is lesz népszerű.
A Coca-Cola ugyanakkor sokkal jobban bízik a 2019 negyedik negyedévében, 25 országban debütáló Coca-Cola With Coffee elnevezésű termékében, amely a 2006-ban piacra dobott, de megbukott Coca-Cola Black-et gondolja újra.